«Նոյեմբերի 9-ի հայտարարության համաձայն՝ ՀՀ տարածքով Ադրբեջանից դեպի Նախիջևան երթուղին պետք է վերահսկվեր ՌԴ Դաշնային անվտանգության ծառայության կողմից, սակայն այդ պայմանավորվածությունն այժմ սպառնալիքի տակ է։ Սա Ռուսաստանի վերջին մեծ խաղաքարտն է տարածաշրջանում: Դա նրանց թույլ է տալիս վերահսկել առևտրային ուղիները և օգտագործել լծակներն ինչպես Հայաստանի, այնպես էլ Ադրբեջանի հետ հարաբերություններում։ Այդ խաղաքարտի կորուստը լուրջ հարված կլինի»,- գրում է բրիտանական The Telegraph-ը:                
 

Գերշահույթ՝ ուղևորների գրպանից

Գերշահույթ՝ ուղևորների գրպանից
04.02.2025 | 12:39

Նոր ավտոբուսների ձեռքբերման ծախսով, վարորդների աշխատավարձով ու դիզվառելիքով հանդերձ, Երևանում 1 ուղևորի փոխադրման ինքնարժեքը չի գերազանցում 65 դրամը։ Այսինքն, 100 դրամի պարագայում ևս 35 դրամ շահույթ է ստանում քաղաքապետարանը։

Երևան քաղաքում օրական երթևեկում է 500.000 մարդ։ Դա պաշտոնական թիվ է։

Եթե 100 դրամի պարագայում հանենք նշված 65 դրամ ծախսը, ապա 35 դրամը պետությանը բերում է միջինը 17 մլն դրամ (մոտ 43.000 դոլար) օրական շահույթ։ Ամսվա դեպքում դառնում է առնվազն 542 մլն դրամ (մոտ 1.3 մլն դոլար) շահույթ։ Տարեկան՝ 6.3 մլրդ դրամ (15 մլն դոլար) զուտ շահույթ։

Էլ ի՞նչ են ուզում։ Չե՞ն կշտանում։ Ավելի շա՞տ են ուզում լափել։

Պարզապես Երևանի քաղաքապետարանը ուզում է գերշահույթ ստանալ։

Նաիրի Հոխիկյան

Դիտվել է՝ 4890

Մեկնաբանություններ